Reparaties

Hoe werk het?

Als u een lekkage, storm/hagelschade of een ander calamiteit aan uw dak heeft kunt u ons bedrijf bellen. Wij zetten uw werkzaamheden in ons servicesysteem waarna automatisch met u telefonisch contact opgenomen wordt zodra de werkzaamheden ingedeeld worden, deze werkzaamheden worden meestal in een route ingedeeld waardoor wij u altijd een verwachte tijdstip aangeven maar het kan altijd zijn dat deze tijd eerder of later is (dit ligt aan de werkzaamheden die voor uw werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden en nooit geheel van te voren bekend zijn) natuurlijk proberen wij ons zoveel als mogelijk naar uw omstandigheden aan te passen indien dit mogelijk is.

Hoe worden deze werkzaamheden gefactureerd?

Onze werknemers, die ten alle tijden wegens de veiligheid met minimaal 2 personen zijn, hebben een werkbon bij zich waarop al uw gegevens staan, deze vullen zij na de werkzaamheden in en deze dient u te ondertekenen voor akkoord. Wij hanteren bij reparaties altijd de voorrijkosten en minimaal 30 minuten per werknemer en bereken hierna per kwartier (15 minuten). De gebruikte materialen worden tevens ook uit gespecificeerd op de werkbon. Wij verzoeken de klant ook altijd de bon op dat moment te controleren op juistheid. U rekent met de werknemer af per pin of in contanten en ontvangt een kopie van de werkbon en betalingsbewijs. U krijgt achteraf altijd nog een officiele rekening thuis gestuurd. In bepaalde gevallen kan het zjn dat de werknemer besluit de factuur naar u op te laten sturen waarna u deze achteraf pas hoeft te betalen maar altijd binnen 5 werkdagen na factuurdatum.

Wat wordt er gefactureerd?

Uw factuur bevat altijd de voorrijkosten en minimaal 30 minuten per werknemer (daarna per kwartier) de voorrijkosten zijn afhankelijk van uw postcode gebied. De gebruikte materialen worden allemaal apart op de werkbon vermeld en natuurlijk ook gefactureerd. Na de gehele specificatie komt er een eindbedrag die vermenigvuldigd wordt met de geldende BTW op dat moment.

Wat als er een offerte gemaakt dient te worden?

Mochten de werkzaamheden dusdanig uit de hand lopen dat ze niet geschikt zijn voor een gewone reparatie zullen wij u hiervoor een offerte uitbrengen. Wij zullen uiteraard altijd proberen een noodreparatie voor u uit te voeren (indien mogelijk). De kosten (die u gelijk dient af te rekenen) worden achteraf bij akkoord van de offerte en op de factuur van de offerte werkzaamheden aan u gecrediteerd. U kunt dus hiermee uw reparatie kosten terug verdienen.

Heeft u noodweerschade gemeld?

Ook voor deze schade geld bovenstaande maar mocht er een rapportage voor de verzekeringsmaatschappij verlangd worden kan dit, we zullen ten alle tijden een noodreparatie uitvoeren (indien mogelijk). De kosten voor de rapportage (incl. foto`s) zijn € 95,- excl. BTW. Indien de gerapporteerde werkzaamheden door ons bedrijf uitgevoerd worden zullen wij deze kosten op de factuur achteraf aan u crediteren. U dient er rekening mee te houden dat als de schades/lekkages groot zijn, en niet direct verholpen kunnen worden, de gevolgschade groot kan worden. U dient hiervoor direct contact met uw verzekeringsmaatschappij op te nemen en met hen duidelijke afspraken te maken. Pisters Daktechniek is nooit een partij tussen u en de verzakeringsmaatschappij. De betalingsverplichting bijlft dan ook altijd bij de opdrachtgever.

Heeft u garantie geclaimd?

Als u garantie claimd op een eerder uitgevoerde offerte werkzaamheden wordt dit ter plekke bekeken door de dakdekker of dit onder de garantie valt. Zo ja, dan is bovenstaande niet van toepassing. Blijkt dat de gevraagde werkzaamheden niet onder de garantie vallen gaat bovenstaande in werking. 

Voorrijkosten € 39,50 excl. BTW (omgeving Roermond)         manwerkuren p/dakdekker  € 49,50 excl. BTW          verbruikte materialen worden altijd gespecificeerd aan u berekend.